За разлика от кол центрове, които работят само с телефонни връзки, контактните центрове имат разнообразни роли, които комбинират, за да осигурят всеобхватно решение на клиентския контакт.
Контактните центрове могат да предлагат и различни услуги. Едни от най-популярните са support and helpdesk, които отговарят на техническите въпроси на клиентите и им помага да използват своето оборудване или софтуер. Блоковете за поддръжка често се използват от компаниите в секторите на информационните технологии, телекомуникациите и потребителската електроника.
Също толкова важни са и центровете за обслужване на клиенти, които отговарят на конкретни заявки, свързани с проблемите на клиентите. В банковия и ютилити сектора те често се използват, за да отговорят на въпросите на клиентите, свързани с тяхната сметка или плащания. Този вид услуга може дори да се използва, за да отговори на оплакванията на клиентите и да предприеме стратегии за недоволни клиенти.
Не на последно място има и центрове за контакт, които осъществяват продажби и маркетингови дейности; те могат да се осъществяват чрез приложения за чат на живо на фирмени уебсайтове.
Имате ли нужда от повече информация за този сектор
За допълнителна информация, моля, попълнете формуляра за връзка.